miércoles, 16 de marzo de 2022

Bella Donna por Júlia Martínez Bort

 

Bella Donna


En homenatge al dia de la dona, i parlant de la dona que més admiro en aquest món, aquesta és ma mare. Ma mare és la meva ‘Bella Donna’ per moltes raons. És una persona forta, que respecta i defensa la igualtat i diversitat. És qui m’ha ensenyat i m’ensenyarà tots els valors que tinc com a persona. Amb ella és amb qui he passat la major part del temps de la meva vida, i sempre ens ho passem súper bé. És qui m’anima per a fer el que m’agrada i lluitar per les coses que vull o que jo crec que són justes per a la societat. És qui sempre m’anima a estudiar i esforçar-me per a, en un futur, poder estudiar el que jo vulgui. Ella és el meu exemple a seguir i sempre ho serà. 


Júlia Martínez Bort



No hay comentarios:

Publicar un comentario